Wednesday, October 17, 2012
0
 
 ' Mazda အုပ္စု၀င္ ေလလံယာဥ္မ်ားအားလံုး အပ္ႏွံဖ်က္သိမ္းႏုိင္ ' ဟု ေအာက္တိုဘာလ ၁၆ ရက္ထုတ္ ႏုိင္ငံပိုင္သတင္းစာမ်ားတြင္ ပါရွိခဲ့ေသာ္လည္း ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရးညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ အပ္ႏံွမႈ လက္ခံေပးျခင္းမရွိေသး "

ယေန႔ထုတ္ ႏုိင္ငံပိုင္ သတင္းစာမ်ားတြင္ " ယာဥ္အုိယာဥ္ေဟာင္း အပ္ႏွံဖ်က္သိမ္း၊ အစားထိုးတင္သြင္းျခင္း စီမံခ်က္တြင္ ေလလံျပန္လည္ မွတ္ပံုတင္ယာဥ္မ်ားအနက္ Mazda အုပ္စုမွ က်န္ရွိသည့္ ယာဥ္အမ်ဳိးအစားအားလံုးကို ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာလ ၁၆ ရက္မွ စတင္၍ သက္ဆုိင္ရာ ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရးညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန၊ တုိင္းေဒသႀကီးျပည္နယ္႐ံုးမ်ားတြင္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္၏ ဆႏၵအရ ဖ်က္သိမ္းအပ္ႏွံျခင္းအား လက္ခံေဆာင္ရြက္ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ သတင္းရရွိသည္" ဟု ပါရွိခဲ့ေသာ္လည္း အဆိုပါ သတင္းပါရွိခဲ့သည့္ ယေန႔တြင္ပင္ ယင္းကဲ့သို႔ ယာဥ္မ်ားအပ္ႏွံမႈကို လက္ေတြ႕လက္ခံေပးျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ သတင္းရရွိသည္။
ႏုိင္ငံပိုင္သတင္းစာမ်ားတြင္ အဆုိပါသတင္းပါရွိလာမႈေၾကာင့္ ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရးညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနသုိ႔ လာေရာက္အပ္ႏွံၾကေသာ ယာဥ္တန္းႀကီးမွာ သက္ဆုိင္ရာေနရာမ်ားတြင္ စီတန္းေစာင့္ဆုိင္းလ်က္ ရွိေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ယင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ စံုစမ္းၾကည့္ရာတြင္ အဆုိပါသတင္းမွာ ကနဦး သတင္းျဖစ္ႏုိင္ၿပီး ဌာနမွ တရား၀င္ထုတ္ျပန္ေပးေသာ သတင္းျဖစ္ကာ လုပ္ငန္းစီမံခ်က္မ်ားမွာ သက္ဆုိင္ရာ တုိင္းေဒသႀကီးျပည္နယ္႐ံုးမ်ားသို႔ ညႊန္ၾကားခ်က္စာ ၀င္ေရာက္မႈ မရွိေသးျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။
" ႏုိင္ငံပိုင္ သတင္းစာမွာ သတင္းစဥ္သတင္းဆိုၿပီး ပါတဲ့အတြက္ တိက်ေသခ်ာတဲ့ ဌာနဆုိင္ရာ သတင္းပါ။ ဒီအတြက္ ေလလံယာဥ္ေတြ အပ္ႏွံဖုိ႔ လုပ္ၾကတဲ့အခါ ကညန က သူတို႔ဆီကို ညႊန္ၾကားခ်က္၊ စာမ၀င္ေသးဘူး။ ဘာမွ မသိရေသးဘူးဆိုၿပီး အပ္ႏွံယာဥ္ေတြကို လက္ခံေပးတာ မရွိပါဘူး။ ဒီအတြက္လည္း ကားတန္းႀကီးကလည္း အရွည္ႀကီးပါပဲ။ ေစာင့္ဆုိင္းေနၾကတာ။ တစ္ကယ္ေတာ့ သတင္းတစ္ခု ထုတ္ျပန္ၿပီဆုိရင္ အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈ မ်ားစြာရွိတဲ့အတြက္ သက္ဆုိင္ရာ ဌာနေတြ အခ်င္းခ်င္း ခ်ိတ္ဆက္ၿပီး ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မႈေတြ အရမ္းအားနည္းပါတယ္။ သူမသိဘူး၊ ငါမသိဘူး။ ညႊန္ၾကားခ်က္မလာေသးဘူးဆိုတဲ့ လႊဲခ်မႈေတြ မရွိသင့္ေတာ့ပါ ဘူး။ ေခတ္အေျခအေန ေျပာင္းလဲလာၿပီး ပြင့္လင္းျမင္သာမႈကို ဦးစားေပး သြားေနတဲ့အေနအထားမွာ ေအာက္ေျခက ဌာနဆုိင္ရာေတြမွာ လည္း ေခတ္နဲ႔အညီ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲဖုိ႔ လိုအပ္ပါတယ္။ ဌာနအခ်င္းခ်င္း ခ်ိတ္ဆက္ေဆာင္ ရြက္မႈေတြ လုပ္သင့္ပါတယ္" ယာဥ္အပ္ႏွံရန္ ေစာင့္ဆုိင္းေနသူ ယာဥ္ပိုင္ရွင္တစ္ဦးက ေျပာသည္။
ယာဥ္အုိယာဥ္ေဟာင္းမ်ား ဖ်က္သိမ္း၍ အစားထိုးတင္သြင္းျခင္း စီမံခ်က္ကို ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလ ၁၉ ရက္တြင္ မွတ္ပံုတင္ သက္တမ္း ႏွစ္ ၄၀ ေက်ာ္ " စ" ၊ " ဆ" ၊ " ဇ" အကၡရာယာဥ္မ်ားကို ပထမအဆင့္ျဖင့္လည္းေကာင္း၊ ယင္းႏွစ္ ႏုိ၀င္ဘာလ ၈ ရက္တြင္ ႏွစ္ ၃၀ ေက်ာ္မွ ႏွစ္ ၄၀ အတြင္း " စ်" ၊ " ည" အကၡရာယာဥ္မ်ားကို ဒုတိယအဆင့္အျဖစ္လည္းေကာင္း၊ ယခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီလ ၂၀ ရက္တြင္ ႏွစ္ ၂၀ ေက်ာ္မွ ႏွစ္ ၃၀ ေက်ာ္အတြင္း "ဏ" မွ " ဗ" အကၡရာအထိ ယာဥ္မ်ားကို တတိယအဆင့္အျဖစ္ လည္းေကာင္း ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား၏ ဆႏၵအရ ဖ်က္ သိမ္းအပ္ႏွံေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္။ ယင္းသို႔ စတင္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာတြင္လည္း ႐ုတ္တရက္သတင္းေၾကညာထုတ္ျပန္ခဲ့ၿပီး မုိဒယ္လ္နိမ့္ကားေလာကတြင္ ဂယက္႐ိုက္ခတ္ခဲ့ရသည္။ မုိဒယ္လ္နိမ့္ကားေဟာင္းေစ်းကြက္တြင္ ေစ်း႐ုတ္တရက္ ျမင့္တက္ခဲ့ၿပီး ကားေဟာင္းလဲလွယ္ စလစ္ေစ်းမ်ားလည္း ျမင့္တက္ ခဲ့သည္။ တျဖည္းျဖည္း ကားေဟာင္းအပ္ႏွံမႈမ်ား တိုးျမႇင့္ေဆာင္ရြက္ေပးခဲ့မႈေၾကာင့္ စလစ္ေစ်းမ်ား က်ဆင္းခဲ့ေသာ္လည္း မူ၀ါဒ အမ်ဳိးမ်ဳိးေျပာင္းလဲျခင္း ႏွင့္ ထပ္မံအပ္ႏွံရမည့္ ယာဥ္မ်ားအား ေၾကညာျခင္း မျပဳေသးျခင္းတို႔ေၾကာင့္ စလစ္ေစ်းမ်ား ျပန္လည္ျမင့္တက္ခဲ့သည္။ ယခုအခါ ေလလံျပန္လည္ မွတ္ပံုတင္ယာဥ္မ်ားျဖစ္သည့္ Mazda အုပ္စုမွ က်န္ရွိသည့္ ယာဥ္အမ်ဳိးအစားအားလံုးကို ေအာက္တိုဘာလ ၁၆ ရက္မွ စတင္ကာ သက္ဆုိင္ရာ ကုန္း လမ္းပို႔ေဆာင္ေရးညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန တုိင္းေဒသႀကီးႏွင့္ ျပည္နယ္႐ံုးမ်ားတြင္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား၏ ဆႏၵအရ ဖ်က္သိမ္းအပ္ႏွံျခင္းအား လက္ခံေဆာင္ရြက္ ေပးမည္ဟု ယေန႔တြင္ ထုတ္ျပန္ေၾကညာလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။
" အရင္က ေလလံယာဥ္ေတြတုန္းကလည္း ေလလံဆြဲခဲ့ၾကတာ ကားကေဟာင္းေနေပမယ့္ နံပါတ္ေတြက ျမင့္ေနတယ္။ ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္း ဖ်က္သိမ္းေတာ့ အကၡရာနဲ႔ လက္ခံတဲ့အခါ ဒီကားေတြ က်န္ေနရတယ္။ ေလလံယာဥ္ေတြလည္း အပ္ႏွံေဆာင္ရြက္ေပးတဲ့အတြက္ ျပန္လည္လဲလွယ္ၾကေပမယ့္ အရင္ကတည္းက ဒီလိုအစီအစဥ္မ်ဳိးေတြရွိမယ္ဆိုရင္ ေလလံဆြဲျဖစ္ခ်င္မွ ဆြဲျဖစ္မွာပါ။ မူ၀ါဒေတြ အမ်ဳိးမ်ဳိးေျပာင္းလဲတဲ့ေနရာမွာ ျပည္သူေတြပဲ ခံစားၾကရပါတယ္။ မိုဒယ္လ္နိမ့္ကားေတြတုန္းကလည္း ဘုမသိ ဘမသိနဲ႔ ေရာင္းလိုက္ၾကရတဲ့သူေတြအမ်ားႀကီး။ ႀကဳိတင္သတင္းေတြရၿပီး တစ္ေယာက္ ကို အစီး ၂၀ ၀ယ္လုိက္တဲ့သူနဲ႔။ အစီး ၄၀ ေလာက္ ရလိုက္တဲ့သူနဲ႔။ တစ္ကယ္တန္း ကားေဟာင္းပိုင္ရွင္ေတြ မခံစား လိုက္ရပါဘူး။ အသစ္မ၀ယ္ႏုိင္ လို႔ အေဟာင္းေလးကို ဆီထုတ္စားေနတာ။ လဲရမယ္ဆုိေတာ့လည္း ေရာင္းလိုက္ၾကတယ္။ ယာဥ္အသစ္နဲ႔လဲဖို႔ အတြက္ ေငြမလိုက္ႏိုင္ဘူးေလ။ ေနာက္ဆံုးေတာ့ လက္ရွိကေန လက္မဲ့ျဖစ္သြားၾကရတယ္" ဟု ယာဥ္ပိုင္ရွင္တစ္ဦးကေျပာ သည္။
ယခုေၾကညာခ်က္ ထုတ္လိုက္ေသာ ေလလံျပန္ လည္မွတ္ပံုတင္ ယာဥ္မ်ားျဖစ္သည့္ Mazda အုပ္စု၀င္မ်ားမွ B360 ၊ B600 နဲ႔ Familia အမ်ဳိအစားယာဥ္မ်ားကို ဇူလိုင္လ ၁၂ ရက္တြင္ ဖ်က္သိမ္းအပ္ႏွံေဆာင္ ရြက္ေပးခဲ့ၿပီး က်န္ရွိေနေသးသည့္ Mazda အုပ္စုမွ ယာဥ္အမ်ဳိးအစားအားလံုးကို ယေန႔မွစတင္၍ လက္ခံေဆာင္ ရြက္ေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန က ႏိုင္ငံပိုင္သတင္းစာမ်ားမွတစ္ဆင့္ သတင္းထုတ္ျပန္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

REF: Automobile Journal

0 comments: