Wednesday, August 21, 2013
0
 
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ေအာင္မဂၤလာအေဝးေျပးယာဥ္ရပ္နားစခန္းသည္ ဧရာဝတီတုိင္းေဒသႀကီးမွလြဲ၍ ျမန္မာ တစ္ႏုိင္ငံလုံးရွိ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ား ဆုိက္ေရာက္ရာ ေနရာတစ္ခုျဖစ္ၿပီး ေန႔စဥ္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္ ၆ဝဝ ခန္႔ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိသည္။ ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ ပထမဆုံးေသာ ခရီးသည္တင္ယာဥ္ ဆုိက္ေရာက္ကြင္း ကုိ ေအာင္မဂၤလာအေဝးေျပးယာဥ္ရပ္နားစခန္းတြင္ ၾသဂုတ္ ၁၉ ရက္ နံနက္က စမ္းသပ္ဖြင့္လွစ္ခဲ့သည္။

အဆုိပါ ခရီးသည္တင္ယာဥ္ ဆုိက္ေရာက္ကြင္းသည္ ဧရိယာ အက်ယ္ ၁ ဒသမ ၄၂ ဧက ရွိၿပီး Myint and paing Company ႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီတုိ႔မွ BOT စနစ္ျဖင့္ ၇- ၂-၂ဝ၁၃ မွ စတင္ကာ ၈-၈-၂ဝ၁၃ အထိေျခာက္လအတြင္း တည္ေဆာက္ႏုိင္ခဲ့သည္။ ခရီးသည္တင္ဆုိက္ေရာက္ ဂိတ္တည္ေဆာက္ရန္အတြက္ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈက်ပ္သိန္း ၅ဝဝဝ ေက်ာ္ကုန္က်ၿပီး Myint and paing Company မွ ၁၇ ႏွစ္ၾကာ လုပ္ကုိင္ခြင့္ ရရွိထားသည္။ ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ပထမ ဆုံးေသာ ခရီးသည္တင္ယာဥ္ ဆုိက္ေရာက္ကြင္း (AUNGMINGALAR HIGH-WAY BUS ARRIVAL) ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီးေအာင္မဂၤလာ အေဝးေျပးယာဥ္ရပ္နားစခန္းမွ တာဝန္ရွိသူမ်ားအား သြားေရာက္ေတြ႕ဆုံေမးျမန္းခဲ့သည္။

ဦးေသာ္ဇင္ေအာင္(Myint and Paing Company Director)

ေမး။ ။ ျမန္မာႏုိင္ငံမွာ ယခင္က မရွိခဲ့ဖူးေသးတဲ့ ယာဥ္ဆုိက္ေရာက္ ကြင္း (Arrival)ကုိ ဘယ္လုိ ရည္ရြယ္ ခ်က္နဲ႔ စတင္တည္ေဆာက္ ျဖစ္သလဲဆိုတာကုိ ေျပာျပေပးပါ။

ေျဖ။ ။ ဒီေအာင္မဂၤလာ အေဝးေျပးဝင္းဟာ ဧရာဝတီတုိင္းေဒသႀကီး ကလဲြလုိ႔ တုိင္းေဒသႀကီးနဲ႔ျပည္နယ္ (၁၃)ခုကုိ ေျပးဆြဲေနေတာ့ ျမန္မာႏုိင္ငံရဲ႕ အႀကီးဆုံးယာဥ္ရပ္နားကြင္း လ႔ုိ ေျပာလုိ႔ရပါတယ္။ ေနာက္ ဒီဆုိက္ေရာက္ကြင္းတည္ေဆာက္ျခင္းဟာ ျမန္မာႏုိင္ငံဖြံ႕ၿဖိဳးတုိးတက္မႈရဲ႕ ျပယုဂ္တစ္ခုလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ေလယာဥ္နဲ႔သြားမွ အဆင့္ျမင့္တာ မဟုတ္ဘူး။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ႏုိင္ငံမွာ SEA Games အျပင္ အလွည့္က် ASEAN ဥကၠ႒ တာဝန္ အတြက္ပါ ျပင္ဆင္ေနခ်ိန္ျဖစ္ေတာ့ ႏုိင္ငံေတာ္ကလည္းလုပ္ခ်င္တဲ့ ဆႏၵရွိေနတဲ့ အခ်ိန္မွာကြၽန္ေတာ္တုိ႔ လုပ္ခြင့္ရတာပါ။ အျခားႏုိင္ငံေတြမွာလုိ ႏုိင္ငံတကာ အဆင့္မီျဖစ္ေအာင္ေပါ့။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ စီးပြားေရး သေဘာတရား တစ္ခုတည္းမၾကည့္ဘဲ ႏိုင္ငံနဲ႔ျပည္ သူေတြအက်ဳိးရွိေအာင္ လုပ္ေပးထားပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔က ၁၇ ႏွစ္သာ လုပ္ပုိင္ခြင့္ရေပမယ့္ ေရရွည္တည္တံ့ခုိင္မာမႈ ရွိေအာင္ ေဆာက္ထားပါတယ္။

ဦးေဇာ္မင္း(ဌာနခြဲမွဴး) ေအာင္မဂၤလာအေဝးေျပးယာဥ္ရပ္နားစခန္း
ဒုတိယစခန္းတာဝန္ခံ

ေမး။ ။ AUNGMINGLAR HIGH-WAY BUS ARRIVAL ကုိ စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ခ်ိန္နဲ႔ ဘယ္အခ်ိန္မွာ စတင္စမ္းသပ္အသုံးျပဳႏုိင္ခဲ့သလဲ သိပါရေစ။

ေျဖ။ ။ စတင္ေဆာက္လုပ္တာကေတာ့ စည္ပင္သာယာနဲ႔ Myint and paing Company ပူးေပါင္းၿပီး BOT စနစ္နဲ႔ ေဆာက္လုပ္ခဲ့တာပါ။ (၈-၈-၂ဝ၁၃) မွာ ဒီအေဆာက္အအုံကုိ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔စည္ပင္သာယာကုိ လြႊဲပါတယ္။ ၾသဂုတ္ ၁၉ ရက္ နံနက္ ၁ နာရီကစတင္ၿပီး ၂၅ ရက္အထိ ယာဥ္ ရပ္နားကြင္း (၂)မွာ ဝင္ေနတဲ့ ကားေတြအကုန္လုံး ဒီ Arrival ထဲကတစ္ဆင့္ ဝင္ေရာက္ခုိင္းပါတယ္။ ခရီးသည္ေတြခ်တယ္။ ကားေတြဝင္ ရတာ အဆင္ေျပမေျပဒါေတြကုိ ၾကည့္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ဘက္က ပုိေကာင္းေအာင္ ဘာေတြျပဳျပင္ေပး ရမလဲ။ ဘာေတြေဆာင္ရြက္ေပးရမလဲဆုိတာကုိ စမ္းသပ္တာေပါ့။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ႏုိင္ငံ အေနနဲ႔ဆုိရင္ ဒါဟာ ပထမဆုံး Arrival ပါ။ ဒီေတာ့ အားသာခ်က္၊ အားနည္းခ်က္ေတြကုိ ေလ့လာဖုိ႔ စမ္းသပ္ကာလ အခ်ိန္ႏွစ္ပတ္ယူဖုိ႔ သတ္မွတ္ထားပါတယ္။ ဒီအပတ္ ၁၉ ရက္ကစၿပီး ေအာင္မဂၤလာကားဝင္းထဲဝင္တဲ့ ကားေတြရဲ႕ သုံးပုံႏွစ္ပုံကုိ တစ္ပတ္စမ္းသပ္မယ္။ ေနာက္အပတ္ တနလၤာေန႔ကစၿပီး ယာဥ္ရပ္နားကြင္း (၁)အရပ္အေခၚ ပေစာက္ကြင္းမွာရွိတဲ့ ကားေတြအပါအဝင္ တစ္ဝင္းလုံးမွာရွိတဲ့ ကားအားလုံး Arrival ကုိ ဝင္ရမယ္။ အဲဒီအခ်ိန္က်မွ အေျဖက ပုိသိရမွာေပါ့။

ေမး။ ။ တည္ေဆာက္ခဲ့တဲ့ ကုမၸဏီက ဒီ Arrival ကုိ ႏုိင္ငံတကာ အဆင့္မီ အဂၤါရပ္ေတြနဲ႔အညီ တည္ေဆာက္ခဲ့လုိ႔ဆုိပါတယ္။ ဒီ Arrival မွာ ခရီးသည္ေတြအတြက္ ဘယ္လုိအေဆာက္အအုံေတြ ပါဝင္ပါသလဲ။

ေျဖ။ ။ ဒီ Arrival ထဲမွာ Lane ကငါးခုရွိတယ္။ တစ္ခုကုိ ကားႀကီးေျခာက္စီး ရပ္ႏုိင္တယ္။ တစ္ၿပိဳင္တည္းမွာ အျပည့္ရပ္ရင္ ကားအစီး သုံးဆယ္ ရပ္လုိ႔ရတယ္။ ဒီထဲမွာ ခရီးသည္ေတြကုိ ဝန္ေဆာင္မႈအေနနဲ႔ သန္႔စင္ ခန္း က်ားအိမ္သာ (၂ဝ)၊ မအိမ္သာ (၂ဝ) စုစုေပါင္း (၄ဝ)ရွိပါတယ္။ ေနာက္ေရခ်ဳိး ခန္းပါတယ္။ အိမ္ သာေတြကေတာ့ ဝန္ေဆာင္မႈနဲ႔ သန္႔ရွင္းေရး ကုန္က်စရိတ္ေတြေၾကာင့္ လူတစ္ေယာက္ကုိ တစ္ရာႏႈန္းေကာက္ခံသြားမွာပါ။ အခမဲ့ဆုိရင္ ခရီိးသည္မဟုတ္ဘဲ အျခားလူေတြပါေရာက္လာႏုိင္တယ္။ ကုမၸဏီအေနနဲ႔ သန္႔ရွင္းေရးလည္း ႏုိင္မွာမဟုတ္ဘူး။ ခရီးသည္ေတြထုိင္နားဖုိ႔ထုိင္ခံု အလံုး ၁၂ဝ ရွိတယ္။ ခရီးသည္ေတြမွာပါတဲ့ ဝန္စည္ေတြတင္တြန္းဖုိ႔ လက္တြန္းလွည္း အစီး ၂ဝဝ ရွိတယ္။ ဒီတြန္းလွည္းေတြကုိ Arrival ဧရိယာဝင္းအတြင္းမွာ ခရီးသည္ေတြအသံုးျပဳႏုိင္ပါတယ္။ လံုျခံဳေရးက Company ကခန္႔ထားတဲ့ ၂၄ ဦးရွိတယ္။ CCTV ကင္မရာ ၁၆ လံုးပါတယ္။ ေဖ်ာ္ေျဖေရးနဲ႔ ပညာေပးဖုိ႔ အတြက္လက္မ ၆ဝ ရွိတဲ့ Plasma TV 13 လံုး တပ္ဆင္ေပးထားတယ္။ ေငြလဲေကာင္တာနဲ႔ ATM ေငြထုတ္စက္အတြက္ ကေမၻာဇ ဘဏ္ကသံုးခန္း၊ CB ဘဏ္က သံုးခန္း၊ စားေသာက္ဆုိင္သံုးခန္း၊ ဆုိက္ေရာက္တဲ့ကား ေတြရဲ႕ City Plan သိမ္းဖို႔အတြက္ မထသက ႐ုံးခန္းတစ္ခန္း စုစုေပါင္း ၁ဝ ခန္းပါရွိတယ္။

ေမး။ ။ ဒါ့အျပင္ ဘယ္လုိဝန္ေဆာင္မႈေတြမ်ား ထပ္မံျဖည့္ဆည္းေပး ထားပါတယ္ဆုိတာ ေျပာျပေပးပါ။

ေျဖ။ ။အင္တာနက္ကို အခမဲ့အသံုးျပဳႏုိင္ေအာင္ WL-Fi စနစ္အသံုး ျပဳထားတယ္။ အေရးေပၚ က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္ဖို႔ ၂၄ နာရီေဆးခန္း တစ္ခန္းပါတယ္။ ATM စက္ေတြနဲ႔ ေငြလဲေကာင္တာေတြကုိ ၂၄နာရီအသံုးျပဳႏုိင္မယ္။အဓိကကေတာ့ခရီးသည္ေတြမုိးလံုေလလံုနားနားေနေနဆုိက္ေရာက္ႏုိင္ေအာင္ေပါ့။   ေနာက္ခရီးသည္ေတြမွာ ကုန္ပစၥည္းအေလးအပင္ ေတြပါရင္ မေပး မယ့္အလုပ္သမားဝန္ထမ္းေတြ ရွိေသးတယ္။ ဒီဝန္ထမ္းေတြကုိ ေစတနာ့ဝန္ထမ္းအေနနဲ႔ ခန္႔ထားတယ္။ အခေၾကးေငြ မသတ္မွတ္ထား ဘူး။ ခရီးသည္က ေစတနာရွိလို႔ ေပးတာကုိပဲ ယူခုိင္းတယ္။ ေလာေလာဆယ္ ၂ဝ ေလာက္ရွိတယ္။ တူညီ ဝတ္စံုအျပာနဲ႔ ကတ္ျပားေတြ ဆဲြထားေပးတယ္။ အျပင္လူနဲ႔ မေရာေအာင္ခဲြျခားထားတာပါ။ သူတို႔က ခရီးသည္ကုိ ဘယ္ေလာက္ေပးပါလို႔ ေတာင္းခြင့္မရွိဘူး။ ေတာင္းခဲ့လုိ႔ complain ရွိရင္ သူတို႔ကုိ အေရး ယူမယ္။

ေမး။ ။ ဆုိက္ေရာက္ၿပီးတဲ့ ခရီးသည္ေတြ အဆင္ေျပေျပသြားလာႏုိင္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေပးထားတာမ်ဳိး ရွိပါသလား။

ေျဖ။ ။ ရွိပါတယ္။ အေဆာက္အအံုေဘး ဘယ္ညာႏွစ္ဖက္မွာ Taxi way ပါတယ္။ Taxi way တစ္ခုကုိ အစီး ၂ဝ ခန္႔ရပ္ႏုိင္တယ္။ လက္ရွိမွာ ေအာင္မဂၤလာစခန္းထဲမွာ Taxiအသင္းဆုိၿပီးဖဲြ႕စည္းထားတာရွိတယ္ ။ ေလာေလာဆယ္မွာေတာ့ ဒီ Taxi အသင္းက ကားေတြပဲသြင္းပါေသးတယ္။ Taxi ကြင္းထဲက ကားေတြက ဒီ Taxi way မွာအလွည့္က်လာရပ္ၿပီး ခရီးသည္တင္ခြင့္ျပဳထားတယ္။ Taxi ေတြကုိ ႀကီးၾကပ္သူေတြရွိမယ္။ တကၠစီသမားေတြက ကားနားလာၿပီး အလုအယက္ေခၚလုိ႔ မရဘူး။ Private လာႀကိဳတဲ့ကားေတြအတြက္ လည္း ကားရပ္ဖို႔ေနရာေတြ လုပ္ထားေပးပါတယ္။

ေမး။ ။ ပထမဆံုး စတင္စမ္းသပ္တဲ့ ေန႔မွာၾကံဳေတြ႕ရတဲ့ အေျခအေနနဲ႔ အခက္အခဲေတြေရာ ရွိပါသလား။

ေျဖ။ ။ ဒီေန႔အစ္ကိုတုိ႔ စတင္တဲ့ စမ္းသပ္မႈမွာ Arrival ထဲဝင္ၿပီး ျပန္ထြက္ရတဲ့ မႏၲေလးလမ္းတစ္ေလွ်ာက္၊ ဒနင္း႐ုိးေခ်ာင္းပတ္လမ္း တစ္ေလွ်ာက္မွာ ကားႀကီးေတြညအိပ္ရပ္နားတာမ်ဳိး မလုပ္ေအာင္ ႀကိဳရွင္းထားရ တယ္။ ဒီေန႔က ပထမဆံုးစတင္တဲ့ေန႔ဆုိေတာ့ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈက က်ပ္ေနေသးတယ္။ ခရီးသည္ေရာ၊ ကားသမားေတြေရာ အသားက်သြားရင္ေတာ့ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈေတြ ေလ်ာ့သြားမွာပါ။ စတင္စမ္းသပ္တဲ့ ၾသဂုတ္ ၁၉ ရက္ နံနက္ ၁ နာရီကေန ၇ နာရီထိက ၁၆၆ စီး၊ နံနက္ ၇ နာရီကေန ညေန ၄ နာရီထိက ၃၁ စီးဆုိက္ေရာက္တယ္။

ေမး။ ။ ဆုိက္ေရာက္ကြင္းမျပဳလုပ္ခင္က ေအာင္မဂၤလာအေဝးေျပးယာဥ္ ရပ္နားစခန္းရဲ႕ အေျခအေနကုိ သိခ်င္ပါတယ္။

ေျဖ။ ။ အရင္အဆင့္မျမႇင့္ခင္အခ်ိန္ကေတာ့ ဝင္လာသမွ်ခရီးသည္တင္ကား ေတြဟာ ဒီေျမသားေနရာမွာ လာဆုိက္တယ္။ ေျမသားဆုိေတာ့ မုိးတြင္းမွာ ဗြက္ေတြနဲ႔ ခရီးသည္ေတြအတြက္ အဆင္မေျပဘူး။ ဒါေၾကာင့္ တခ်ဳိ႕က ကုိယ့္ဂိတ္ကုိယ္သြားရပ္ၾကတယ္။ Taxi ေတြက ခရီးသည္လုိခ်င္ေတာ့ အဲဒီ ဂိတ္ေတြဆီ လုိက္တယ္။ ေအာင္မဂၤလာဝင္းထဲမွာက သတ္မွတ္ထားတဲ့ ေနရာက လဲြရင္ ျပင္ပ Taxi ေတြကုိ ဝင္ေၾကးႏွစ္ရာက်ပ္ေပးၿပီး ဝင္ခြင့္ျပဳထားတယ္။ ကားတစ္စီးဂိတ္ထုိးတာနဲ႔ Taxi က ေလးစီးကေန ၁ဝ စီးၾကား ရပ္တယ္။ ဒီေတာ့ လမ္းေတြပိတ္တယ္။ ၿပီးရင္ ေနာက္ဆုိက္မယ့္ကားတစ္စီး ထပ္ဝင္လုိ႔ မရေတာ့ဘူး။ အရင္က ဒီလုိအေျခအေနမ်ဳိးေတြ အၿမဲျဖစ္ခဲ့တာပါ။

ေမး။ ။ Arrival ကုိ အသံုးျပဳတဲ့အတြက္ ခရီးသည္ေတြမွာ ဘယ္လုိရလဒ္ ေတြ ျဖစ္ေပၚလာႏုိင္ပါသလဲ။

ေျဖ။ ။ ကားဂိတ္ေတြအကုန္လံုးကုိ လိုက္ၿပီး လံုျခံဳေရးမေပးႏုိင္တဲ့အတြက္ ရပ္နားကြင္းဆုိတာ ေပၚလာတာ။ လံုျခံဳေရးကို တစ္ေနရာတည္းမွာ ေပးတဲ့သေဘာေပါ့။ CCTV ေတြတပ္ထားေတာ့ တစ္ခုခုျဖစ္ရင္ ျပန္ၾကည့္လုိ႔ရတယ္။ ခရီးသည္ခ်င္း ပစၥည္းမွားယူသြားရင္ေတာင္ CCTV က ၾကည့္ၿပီး ျပန္လိုက္ လုိ႔ရတာေပါ့။ ျပည္တြင္းခရီးသည္ေတြသာမကဘူး၊ ေတာင္ႀကီး၊ မႏၲေလး ဘတ္စ္ကားေတြဆုိ ႏုိင္ငံျခားသားခရီးသည္ ေတာ္ေတာ္ပါတယ္။ သူတုိ႔အတြက္လည္း လံုျခံဳစိတ္ခ်ရတာေပါ့။ လံုျခံဳေရးဝန္ထမ္းေတြရွိတယ္။ တစ္ခုခုျဖစ္ရင္ အကူအညီေတာင္းလို႔ရတယ္။ မီးေရာင္လည္း ေကာင္းေကာင္းရွိတယ္။

ဦးျမင့္ေဆြ(တာဝန္ခံ)GI Group အဆင့္ျမင့္ခရီးသည္ပို႔ေဆာင္ေရး

ေမး။ ။ အန္ကယ္တို႔အေနနဲ႔ စက္တင္ဘာ ၁ ရက္ေန႔ကေန စတင္ေကာက္ခံမယ့္ ယာဥ္တစ္စီး ဆုိက္ေရာက္ ခ ငါးရာက်ပ္အေပၚ ဘယ္လိုသေဘာ ရပါသလဲ။

ေျဖ။ ။ငါးရာဆိုတာလည္း ေျပာပေလာက္တဲ့ ပမာဏမဟုတ္ပါဘူး။ ယာဥ္ေမာင္းေတြအေနနဲ႔လည္း အ ဆင္ေျပမႈရွိပါတယ္။ ဒီလိုစနစ္တက်လုပ္ထားတဲ့အတြက္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္တာ သက္သာသြားမယ္ ထင္ တယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့ အပတ္ကလည္း ဒီမွာ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈျဖစ္သြားတယ္။ ညကိုးနာရီ ထြက္ရမယ့္ဟာ ၁ဝ နာရီေလာက္မွ ထြက္ရတယ္။ ဦးတို႔က ကားထြက္သြားေတာ့ ခရီးေတာ္ေတာ္ေရာက္သြားၿပီထင္ေနတာ။ ကားက ဒီဝင္းထဲမွာပဲ ပိတ္မိေန ေသးတယ္။ ခရီးသည္ေတြအတြက္ကလည္း အမ်ားႀကီးပိုလံုျခံဳတယ္။ အန္ကယ္ တို႔ကေတာ့ လံုးဝစိတ္ေက်နပ္ပါတယ္။ အန္ကယ္တို႔ထမ္းေဆာင္ရမယ့္ဝန္ကို တစ္စိတ္တစ္ပိုင္း ကူထမ္းေပးတယ္လို႔ ျမင္ပါတယ္။ ဒီကဂိတ္ေတြက က်ဥ္းပါတယ္။ ကားတစ္စီးကို အနည္းဆံုးခရီး သည္ ေလးဆယ္ပါရင္ေတာင္ ဂိတ္မွာက ထုိင္စရာဆယ္ႏွစ္ခံုေလာက္ပဲ ရွိတယ္။ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာရရင္ အန္ကယ္တို႔ဆီမွာ အိမ္သာႏွစ္လံုးပဲရွိတယ္။ ကိုယ့္ဂိတ္နဲ႔ယွဥ္ၾကည့္တာ။ အန္ကယ္တု႔ိ အတြက္ေရာ ပတ္ဝန္းက်င္ဂိတ္ေတြအတြက္ပါ ေကာင္းတယ္လို႔ ျမင္ ပါတယ္။

ဦးသန္းေရႊ(နယ္ေျမအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး)
ေအာင္မဂၤလာအေဝးေျပးယာဥ္ရပ္နားစခန္း
ကားဝင္းထဲမွာရွိတဲ့ မူး႐ူးသမားေတြ၊ တကၠစီလူေခၚပြဲစားေတြက ပစၥည္းေမ့က်န္တာမ်ဳိးေတြက စိတ္မခ်ရ ဘူး။ နံနက္ကၾကည့္ရတာေတာ့ တကၠစီက တကၠစီေနရာ၊ ကိုယ္ပုိင္ကားကလည္း သူ႔ေနရာနဲ႔သူဆိုေတာ့ ၿပီးေတာ့လံုျခံဳေရးနဲ႔ အလုပ္သမားနဲ႔ဆုိေတာ့ အဆင္ေျပပါတယ္။ နံနက္အေစာႀကီးဝင္ လာတဲ့ခရီး သည္ေတြ သြားရလာရမွာ ေဝးတဲ့လူေတြက အေဖာ္ပါရင္ ျပႆနာ မရွိေပမယ့္္ တစ္ေယာက္တည္းဆုိရင္ တကၠစီစီးဖို႔ မုိးလင္းတဲ့အထိေစာင့္ရတယ္။ ဒါအတြက္လည္း အဆင္ေျပတာေပါ့။ ေနာက္တစ္ခုက ဒီ Arrival ရဲ႕ေဘးမွာ မထသၿမိဳ႕တြင္းဘတ္စ္ကားေတြ ရွိတယ္။ ဆူးေလထိေရာက္တယ္။ ဒီေတာ့ အငွားကားစီးစီး၊ လိုင္းကားစီးစီး အဆင္ေျပမယ္။ ဒီးကားဂိတ္ရဲ႕ တာဝန္ခံတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ျပႆနာေတြ ယခင္ ထက္ ေလ်ာ့နည္းသြားမယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။

သတင္းႏွင့္စာနယ္ဇင္းလုပ္ငန္း

0 comments: